آرم طراحی گرافیکی طراحی اپلیکیشن اپ طراحی وب سایت وبسایت تولید محتوا

تراکت نوعی از تبلیغات کاغذی است که برای پخش گسترده در فضاهای عمومی پخش می شود. تراکت‌ها گاهی روی در و دیوارها چسبانده می‌شوند و گاهی هم مستقیماً به درِ خانه‌های مردم انداخته می‌شوند. هدف از تراکت این است که توجه مشتری آینده خود را به یک اقدام خاص مورد نظر ترغیب کند. دقیقاً مانند سایر تلاشهای فروش و بازاریابی ، هدف این است که به مشتری خود کمک کنید تا تشخیص دهد که آنها به راه حلی نیاز دارند و به آنها نشان دهید که چگونه خدمات شما مشکل آنها را حل می کنند. پوسترها معمولاً چاپی نسبتاً بزرگ و حرفه ای دارند و تقریباً همیشه یک تصویــر را نشان می دهند ، در حــالی که آگهی ها (همچنین به عنوان miniposters نیز شناخته می شوند) معمولاً کوچکتر هستند ، ممکن است به سادگی فتــوکپی یا پست الکترونیکـــی باشند ، و اغلب فقط بـا کلمات منظور خود را بیان می کنند. تراکت ها معمولا برای موسسات جدید مانند باشگاه ها ، کافه ها ، رستوران ها و غیره استفاده می شوندو یا به صورت برگه های اطلاعاتی در نمایشگاه ها یا کنفرانس ها ارائه می شود. به عنوان جزوه و روزنامه / مجله درج می شود و یا به عنوان برگه اطلاعات در بخشی از یک کمپین تبلیغاتی مورد مصرف قرار می گیرند. مواردی کــه بر روی تراکت به غیر از معرفی هدف باید وجود داشته باشد اطلاعات تماس است. که حداقل شامل یک آدرس ایمیل ، شماره تلفن و وب سایت می باشد. یکی از بهترین مدل هــای تراکت آنهایی هستند که می توانیـد تکـه های کوچک بریده شده در پایین آن را که حاوی اطلاعات تماس است را جدا کنید در تراکت از رنگ های روشن استفاده می کنند تا توجه مخاطب را از راه دور جلب کند. بایـــد ساده، گیرا و ترکیبی باشد. برای یک طراحی چشمگیر با الگو ها بازی کنید تا شکل مورد نظر خود را پیدا کنید و به جزئیات توجه کنید.

ویرا سگال کارو

بازدیدها: 25