تولید محتوا عبارتی است که به تازگی بسیار بر سر زبان ها افتاده و تعداد زیادی از مردم دنیا به صورت مستقیم و غیر مستقیم از این پدیده درآمد کسب می کنند اما تولید محتوا در واقع یعنی چه؟ همانطور که از نام این اصطلاح مشخص است این یک فرایند توسعه و ایجاد ارزش های بصری یا نوشتاری است ، مانند فیلم ها ، کتابهای الکترونیکی ، پست های وبلاگ ، مقاله سفید (گزارشی مفصل  یا راهنمایی در مورد یک موضوع خاص و مشکلات پیرامون آن) و یا اینفوگرافیک ها.  این اصطلاح ممکن است به طور گسترده ای شامل همه ی موارد بشود ، اما واقعیت این است که جزئیات تولید محتوا بسته به نوع محتوا متفاوت است. پس با توجه به نوع کسب و کار شما و بستری که در آن می خواهید محتوا تولید کنید نیاز های متفاوتی را نیز خواهید داشت. باید دقت به عمل بیاورید که این محتوا در واقع راه ارتباطی و اولین عامل جذب مخاطب و مشتری های بالقوه شما می باشد . در فرایند تولید محتوا باید مطمئن باشید که محتوای شما عملی است و مخاطب را مجاب می کند که شما را دنبال کند و زمانی را به مطلب شما اختصاص دهد برای اینکه یک محتوا خوب تولید کنید باید مطالعه داشته باشید و تا حد ممکن با موتود روز آشنا باشید. باید دقت داشته باشید که حتما با دیگران همفکری کنید همیشه چند ایده و فکر بهتر نتیجه می گیرند. باید زمان خود را صرف تولید محتوا جدید کنید نه اینکه آنرا صرفا کپی یا ترجمه کنید. باید همیشه فرضیات اساسی را زیر سوال ببرید و در نظر داشته باشید که ایده ها و طرز تفکر های مخالف را نیز هم حساب کنید. داستان پردازی کنید و یا با دیگران مصاحبه کنید.

بازدیدها: 60