دیجیتال مارکتینگ ویرا سگال کارو post thumbnail image

دیجیتال مارکتینگ ویرا سگال کارو

دپارتمان دیجیتال مارکتینگ ویرا سگال کارو

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در دنیای پر جنب و جوش و سریع امروز اینترنت برای هر کاری مورد استفاده قرار می گیرد. اینترنت بستری است که تمامی انسان های روی کره زمین بر روی آن می توانند با یکدیگر در تماس باشند و داده های خود را در آن قرار دهند و یا داده های مورد نیاز خود را از آن بگیرند. در این میان نیاز برای راه یافتن کسب و کار ها به دنیای مجازی و فروش آنلاین نیز احساس می شود.(فروش آنلاین به نوعی از فروش گفته می شود که خدمات یا محصولات به صورت مجازی و بر روی اینترنت به فروش می رسند.) با شدید تر شدن این نیاز دیجیتال مارکتینگ متولد شد. بازاریابی دیجیتال جزو بازاریابی است که از اینترنت و فناوری های دیجیتال آنلاین مانند رایانه های رومیزی ، تلفن های همراه و سایر رسانه ها و سیستم عامل های دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می کند. توسعه آن در طی دهه 1990 و 2000 ، نحوه استفاده مارک ها و مشاغل از فناوری را برای بازاریابی تغییر داد. برخلاف تکنیک های سنتی بازاریابی ، که شامل پیام رسانی مستقیم و یک طرفه به مصرف کنندگان (از طریق چاپ ، تلویزیون و تبلیغات رادیویی) است ، استراتژی های بازاریابی دیجیتال غیرخطی با هدف دستیابی به مشتریان احتمالی از طریق چندین کانال آنلاین است.

دیجیتال مارکتینگ

مراحل و انواع بازاریابی دیجیتال

سئو (SEO)
بالا آمدن رنک سایت در موتور های جستجو با بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو
Click Here
شبکه های اجتماعی
همگام سازی، تولید محتوا و استراتژی مشتری یابی از طریق شبکه های اجنماعی
Click Here
بازار یابی محتوایی
با استفاده از تولید محتوا و سئو کردن آن برای موتور های جستجو می توانید مخاطبانن بیشتری را جذب کنید که به صورت بالقوه مشتریان شما خواهند بود.
Click Here
Previous
Next

چگونه برند سازی کنیم ؟