آرم طراحی گرافیکی طراحی اپلیکیشن اپ طراحی وب سایت وبسایت تولید محتوا

لوگو یا آرم، یک علامت گرافیکی ، نماد ، یا نامی نمادین است که برای شناسایی یک شرکت ، سازمان ، محصول یا مارک استفاده می شود. ممکن است به صورت یک طرح انتزاعی یا مجسمه ای شکل بگیرد ، یا در صورت داشتن شناخت کافی از برند ، می تواند به عنوان نسخه ای از نام شرکت ارائه شود. آرم ها باید چهره یک شرکت باشند و در واقع می توان گفت که هویت دیداری یک برند یا شرکت و سازمان هستند. طرح مورد نظر شما یک انتخاب شخصی است اما بسته به فلسفه طراحی شما ، آرم های ساده متشکل از تنها عناصر اساسی، اغلب دشوارترین و همچنین موفقیت آمیز ترین نوع آرم هستند.  چندین مدل لوگو وجود دارد برای مثال لوگــو تایپ مخفف کلمات یا نام شغلی است که به روش دلخواه طراحی شده است . لوگوی تصویری نماد، تصویر یک شی و یا یک طرح است. لوگوی ترکیبی طراحی است که هم از تایپ و هم از تصویری به صورت تلفیقی استفاده می شود. مونـــوگرام یکی از زیر شاخه های طراحی لوگو است که در آن استفاده از حرف یا حروف اول و دوم کلمات نقش مهم و اساسی برای بیان برند دارد. طراحی لوگو باید ساده باشد الان لوگـــو های ساده بیشتر در دید هستند. یک لوگو باید در عین حال که ساده است مقیاس پذیر باشد یعنی با بالا و پایین کردن طرح طراحی به هم نزند. یک لوگو باید به یاد ماندنی باشد و شما هر کجا که باشید باید آن را به راحتی به خاطر بیاورید. لوگو باید مربوط به کسب و کار شما باشد. آرم های بد می تواند بسیاری از ویژگــی های ناخوشایند را به همـــراه داشته باشد: ســردرگمی ، تندخویی ، پیچیدگی بیش از حد و یا شناساندن کم محصول. شما می توانید برای طراحی لوگوی مورد نظر خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ویرا سگال کارو

بازدیدها: 28