آرم طراحی گرافیکی طراحی اپلیکیشن اپ طراحی وب سایت وبسایت تولید محتوا
لوگو -آرم-طراحی لوگو تخصصی -برند-طراحی

لوگو یا آرم، یک علامت گرافیکی ، نماد ، یا نامی نمادین است که برای شناسایی یک شرکت ، سازمان ، محصول یا مارک استفاده می شود.

 ممکن است به صورت یک طرح انتزاعی یا مجسمه ای شکل بگیرد ، یا در صورت داشتن شناخت کافی از برند ، می تواند به عنوان نسخه ای از نام شرکت ارائه شود. آرم ها باید چهره یک شرکت باشند و در واقع می توان گفت که هویت دیداری یک برند یا شرکت و سازمان هستند. 

مارک تجاری مورد نظر شما یک انتخاب شخصی است اما بسته به فلسفه آرم شما ، آرم های ساده متشکل از تنها عناصر اساسی، اغلب دشوارترین و همچنین موفقیت آمیز ترین نوع آرم هستند.

  چندین مدل آرم وجود دارد برای مثال لوگــوتایپ مخفف کلمات یا نام شغلی است که به روش دلخواه طراحی شده است . 

لوگوی تصویری نماد، تصویر یک شی و یا یک طرح است. لوگوی ترکیبی مدلی  است که هم از تایپ و هم از تصویری به صورت تلفیقی استفاده می شود. 

مونـــوگرام یکی از زیر شاخه های طراحی آرم است که در آن استفاده از حرف یا حروف اول و دوم کلمات نقش مهم و اساسی برای بیان برند دارد. 

طراحی لوگو تخصصی باید ساده باشد الان مارک های ساده بیشتر در دید هستند.

 یک لوگو باید در عین حال که ساده است مقیاس پذیر باشد یعنی با بالا و پایین کردن طرح برند تجاری مورد نظر به هم نزند. یک آرم باید به یاد ماندنی باشد و شما هر کجا که باشید باید آن را به راحتی به خاطر بیاورید. 

مارک برند باید مربوط به کسب و کار شما باشد. 

مارک برند بد می تواند بسیاری از ویژگــی های ناخوشایند را به همـــراه داشته باشد: ســردرگمی ، تندخویی ، پیچیدگی بیش از حد و یا شناساندن کم محصول. 

شما می توانید برای طراحی لوگوی تخصصی مورد نظر خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مارک برند خوب و موفق چه ویژگی هایی باید داشته باشد

طراحی لوگو تخصصی ویژگی های زیر را دارد :

 داشتن اعتبار و سنخیت در طراحی لوگو تخصصی : یک طراحی لوگو تخصصی و آرم خوب و موفق برای مارک برند باید این قابلیت را داشته باشد

 که بین صاحب نشان تجاری (نام تجاری یا مارک برند) و تجارتی که آن برند در آن مشغول است را دارا باشد.
 باید یک آرم با خصوصیات و موضوع و مفهوم آن برند رابطه مستقیم داشته باشد و مفهوم و معنای آرم را به سرعت به مخاطب انتقال دهد.
 ماندگاری و پایدار بودن مارک برند : یک طراحی لوگو تخصصی باید بتواند با کسب و کار شما در طول گذشت زمان تکامل پیدا کند 

و نشان تجاری ماندگاری خود را با طرح ها و مد ها ی مختلف در طول زمان از دست ندهد.
 انعطاف پذیری بالا در مارک برند : یک طراحی لوگو تخصصی باید بتواند به دو صورت سیاه و سفید و همین طور تمام رنگی چاپ شود

و در سایز های مختلف آن مارک برند مورد استفاده قرار بگیرد.
یک طراحی لوگو تخصصی باید بتوان به صورت آنلاین در سایت ها و در مواقع استفده در کارهای چاپی بدون مشکل خاصی مورد استفاده قرار بگیرد.
طراحی لوگو تخصصی باید منحصر به فرد و قابل ثبت باشد و از آرم لحاظ احراز حقوق مالکیت کاملا قانونی باشد.

یک طراحی لوگو تخصصی باید یک آرم صریح و گویا باشد , باید لوگوی برند از شیوه های نوین استفاده کرده باشد و با موضوع کسب و کار مرتبط باشد 

 

  
و همراه با خاص بودن و جذابیت بصری خود نظر مخاطب را جلب کند.
ما همیشه  سوالاتی برایمان مطرح می شود :
برنامه کسب کار شما چه افقی خواهد داشت؟
محصولا ت یا خدمات خود را چگونه توسیف میکنید؟
چه کسانی مخاطبان شما خواهند بود؟؟
بیشتر چه آرم تجاری نظر شما را جلب میکند؟؟
آیا تجارت شما رنگ سازمانی دارد؟؟
 
 

 

 

با برترین اپراتور هوش مصنوعی ایران همراه باشید 
لوگو - آرم - طراحی لوگو تخصصی - برند - طراحی

بازدیدها: 473

×