برند تجاری رولزرویس

برند تجاری رولزرویس

برند تجاری رولزرویس یکی از برند ها ی تولید کننده خودرو در جهان است مه بسیار لوکس است.

طراحی برند تجاری رولزرویس بسیار خوش سلیقه و چشم نواز است و به خوبی میداند که چگونه با تولید محصولات لوکس نظر علاقه مندانش را به محصولات شرکت برند تجاری رولزرویس بیشتر جلب کند.

در حال حاضر برند تجاری رولزرویس زیر مجموعه کمپانی بی ام و BMW در حال فعالیت است.

برند تجاری رولزرویس در سال 1906 میلادی توسط دو شریک به نام های چارلز رولز و هنری رویس تاسیس شده است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر به دلیل آنکه برند تجاری رولزرویس متعلق به بی ام و BMW است هیچ ارتباط مستقیمی با محصولات تولید شده قبل از سال 2003 برند تجاری رولزرویس ندارد.

رولزرویس در گذشته هم در صنعت طراحی و ساخت انواع خودرو مشغول به فعالیت بوده است و جالب است که در زمان جنگ جهانی اول شروع به ساخت موتورهای هواپیما کرد که بسیار توانست در این زمینه رشد کند.

این دو شریک یعنی چارلز رولز و هنری رویس برند تجاری رولزرویس را به جهانیان معرفی کردند و توانستند با سرعت خیلی بالایی به یکی از برندهای معتبر صنعت خودروسازی تبدیل شوند.

تا روزی که محصولاتشان بهترین خودرو های جهان انتخاب شد.

خلاصه در سال 1971 صاحبان برند تجاری رولزرویس این کسب و کار را ترک کردند و و پشتیبانیه دولت باعث شد آن قسمت از شرکت که به طراحی و تولید موتورهای دفاعی هواپیما مشغول بود همچنان پابرجا به کارش ادامه دهد.

در نهایت در سال 1980 مهندس پرآوازه آن زمان فردی به نام ویکرز بود که برند تجاری رولزرویس را خریداری کرد.

وحالا امروز چه اتفاق جالبی برای برند تجاری رولزرویس افتاده است را در ادامه مطلب برای شما شرح خواهم داد :

پنتاگرام برند تجاری رولزرویس که جدید است را طراحی کرده است که از سپتامبر به بازار ارائه می شود. هدف این زبان تصویری جدید ، جذابیت برای جمعیتی جوانتر از مشتریان است. 

تورستن مولر-اتوئس ، مدیر اجرایی رولز رویس اظهار داشت: “با افزایش حضور دیجیتالی مارک ، هرگز زمان مهمی نبوده است که زبان بصری این شرکت جایگاه ما را به عنوان برند لوکس پیشرو در جهان منعکس کند.” “ما سفری جذاب برای مدرن سازی هویت برند خود آغاز کرده ایم تا همان تغییرات را در نمونه کارها ، اطلاعات جمعیتی مشتری ، سبک زندگی آنها و دنیای لوکس پیرامون آنها مشاهده کند.”

طراحی کارت لوگو طراحی گرافیکی شیوه های نوین آن

                       برند تجاری رولزرویس جدید چگونه است ؟

رولزرویس برای ایجاد برند نام تجاری جدیدی که می تواند فراتر از مکانیک “بهترین اتومبیل جهان” باشد ، مارینا ویلر ، شریک Pentagram را منصوب کرد

 تا حضور و نام تجاری را به عنوان یک کالای لوکس واقعی محصور کند. این هویت برای جلب نظر جمعیتی جدید مشتریان و همه آنچه که آنها از نظر دیجیتالی و فیزیکی نمایندگی می کنند ، طراحی شده است. 

پنتاگرام شروع به کاوش عمیق در رولز رویس ، از جمله محصولات آن – اعم از جدید و قدیمی ، اخلاق طراحی آن ، طراحان آن ، مواردی که برای شرکت مهم هستند ، و رابطه منحصر به فرد مارک با مشتریان خود است، روی آورده. 

آنها وقت خود را در کارخانه گذراندند ، و درک اصل Bespoke و اینکه چگونه این امر برای تأسیس رولزرویس مهم است را درک کردند.

 مارینا ویلر گفت: “آنچه به زودی آشکار شد این است که رولزرویس از تبدیل شدن به عنوان یک تولید کننده خودرو به عنوان یک چراغ برجسته در جهان لوکس تبدیل شده است.” “اطمینان از اینکه هویت جدید برند منعکس کننده این تغییر است برای ما ضروری بود. 

ما باید رولزرویس را به روشی رو به جلو ، تازه و مرتبط ارائه دهیم – ضمن احترام به مشتریان وفادار شرکت ، با مخاطبان جدید صحبت کنیم.”

طراحی کارت لوگو طراحی گرافیکی شیوه های نوین آن

                        با شرکت هوش مصنوعی  ویرا سگال کارو همراه باشید

بازدیدها: 122

دیدگاهتان را بنویسید

×