اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم سئو مجموعه ای از فرایند ها است که در راستای ارتقاع سایت شما در نتایج موتور های جستجو است. به بیان دیگر سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، مجموعهای از فعالیتهایی است که در طراحی و کدنویسی سایت، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوا و لینکسازی خارجی انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.
فاکتورهای متعددی بر سئو سایت و تعیین جایگاه آن در نتیجه جستجو تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینکهای ورودی از سایتهای دیگر، همچنین استاندارد بودن ساختار و کدنویسی سایت (تکنیکال) برای موتورهای جستجو بر بهبود سئو سایت ما تاثیرگذار است.
همه این فاکتورها زمانی ارزشمند و اثربخش هستند که در راستای هدف بزرگتری به نام بهبود تجربه کاربری باشند.
همانطور که گفتیم، با انجام سئو، سایت شما در نتایج گوگل به کاربران نمایش داده میشود، و در نتیجه شما بازار خود را گسترش میدهید و مشتریان بالقوه را جذب میکنید.
از مهمترین اهداف و کاربردهای سئو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1- سئو تکنیکال، ستون فقرات سایت شما شکننده است!
به جرات میتوان گفت که مهمترین و تاثیرگذارترین فاکتور برای موفقیت یک سایت توجه به استانداردهای سئو هنگام طراحی و کدنویسی آن است. گوگل برای درک محتوای صفحه باید پیش از هر چیز به آنها دسترسی داشته باشد و این نحوه دسترسی وابستگی مستقیم به ساختار سایت شما و نحوه کدنویسی آن خواهد داشت.
2- استراتژی سئو، برنامه ریزی، برنامه ریزی و بازهم برنامه ریزی!
برای شروع کار خود نیازمند یک استراتژی مشخص و دقیق خواهیم بود. استراتژی ما در سئو براساس شناخت ما از مخاطب و تحلیل رقبا شکل میگیرد. براساس موضوعات هدف خود و ادبیات کاربران عبارات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم و با توجه به وضعیت رقبای خود و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای هدف گذاری و تولید محتوا در نظر میگریم.
3- تولید محتوا، ارزش آفرینی محتوایی یا بازاریابی محتوایی؟
پس از آنکه صفحات شما در دسترس گوگل قرار گرفت، محتوای آن بررسی شده و موضوع صفحه تعیین میگردد. نگارش محتوا علاوه بر توجه به مخاطب نیازمند شناخت دقیق از الگوریتم های گوگل برای بررسی و درک آن است. سایت های بسیاری وجود دارند که صفحات آنها مملو از محتوای غنی و ارزشمند است ولی به دلیل عدم شناخت از این الگوریتم ها موفقیتی در سئو کسب نمی کنند.
4- لینک سازی، صندوق رأی آرا برای هر سایت
کیفیت محتوا و ساختار استاندارد موجب میشود که گوگل محتوای شما را به درستی درک کند، در بسیاری از پروژه های سئو میزان رقابت بالا نیست و رعایت همین نکات برای رسیدن به رتبه یک گوگل کفایت میکند ولی اگر این نکات توسط همه رعایت شد کدام یک مستحق جایگاه بهتر است؟
لینک سازی به دو بخش اصلی داخلی و خارجی تقسیم میشود. لینک سازی داخلی موجب میشود که گوگل درک درستی از ساختار سایت و ارتباط موضوعی صفحات داشته باشد و لینک سازی خارجی ارزش و اعتبار هر صفحه در فضای اینترنت را مشخص میکند. شناخت و پیاده سازی استراتژی های لینک سازی به ما کمک میکند که در رقابت های پیچیده تر نیز شانس موفقیت بالایی داشته باشیم.
5- آنالیز و برنامه ریزی، سئو یک فرآیند پویا و همیشه در حال تغییر است!
در آخرین قدم تلاش میکنیم تا نتایج بدست آمده از 4 مرحله قبلی را تحلیل کرده و با استفاده از اطلاعات آماری که از گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس جمع آوری میکنیم استراتژی های خود را بهینه کنیم. آنالیز و برنامه ریزی مرز جدایی میان دانش و دانایی است، در این مرحله تجربه به کمک دانش آمده و چشم اندازهای جدیدی را پیش روی ما ایجاد میکند.
این سوالی است که بسیاری از مردم دارند و پاسخ آن بسیار ساده است. شما باید همه آنها را یاد بگیرید.
HTML و CSS بلوک های اصلی وب هستند. اگر می خواهید صفحات وب ایجاد کنید، باید هر دو را یاد بگیرید. یادگیری آنها نسبتاً ساده است، اما تسلط بر آنها به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد.
React هر دو HTML و CSS را با هم ترکیب می کند و با استفاده از الگوی مؤلفه آنها را به سطح دیگری می برد. اگر می خواهید وب سایت ها یا برنامه های پیچیده تری ایجاد کنید، باید React را یاد بگیرید.
Libero nibh at ultrices torquent litora dictum porta info switch@info.com
Start connecting your payment with Switch App.
Libero nibh at ultrices torquent litora dictum porta info switch@info.com
Start connecting your payment with Switch App.
Libero nibh at ultrices torquent litora dictum porta info switch@info.com
Start connecting your payment with Switch App.