cropped-cropped-vira-logo-e1668261057882.png

شرکت دانش بنیان ویرا سگال کارو

فعال در حوزه ی هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ

همین حالا سایت وردپرسی خود را سفارش دهید 021 88809098 021 88809098

طراحی وب سایت با وردپرس WordPress چیست؟

وردپرس یک سامانه مدیریت محتوا است که بر پایه HTML, CSS و PHP کار می کند. با استفاده از وردپری می توانید بسیاری از نیاز های خود را طراحی کنید. طراحی وب سایت با وردپرس به این معنی نیست که شما از قالب ها و موارد آماده برای طراحی خود استفاده می کنید. البته این قابلیت یعنی استفاده از قالب ها و ویژگی های آماده در وردپرس  موجود است اما شما می توانید سایت های وردپرسی را نیز به صورت اختصاصی طراحی کنید. 

بیش از 43% وب سایت هایی که امروزه در اینترنت حضور دارند با استفاده از وردپرس طراحی شده اند. این سامانه بیش از 19 سال قدمت دارد و در ابتدا به عنوان ابزاری برای انتشار بلاگ ارائه شد اما به مرور زمان برای پشتیبانی از انتشار سایر محتوای وب، از جمله وب سایت های سنتی تر، لیست های پستی و انجمن های اینترنتی، گالری های رسانه ها، سایت های عضویت، سیستم های مدیریت یادگیری و فروشگاه های آنلاین تکامل یافته است.

در هنگام سفارش طراحی سایت با وردپرس WordPress به چه نکاتی باید دقت کنید.

طراحی سایت با وردپرس دارای مزیت های بسیار زیادی است که در این بخش به آنها اشاره می کنیم:

نکته اولی که برای استفاده از این سامانه وجود دارد این است که وردپرس یک نرم افزار اپن سورس Open Source است. به این معنی که استفاده از این سامانه برای همه رایگان است. البته باید دقت داشته باشید که کار کردن با این سامانه نیاز به تخصص و مهارت دارد اما می توانید از این سامانه، بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی زیاد، استفاده کنید.

در این سامانه شما می توانید با استفاده از افزونه ها و قالب های آماده ای که وجود دارد وب سایت خود را طراحی کنید. 

نکته دیگری که در مورد طراحی سایت با وردپرس وجود دارد، نصب آسان آن است. برای راه اندازی وب سایت خود نیاز به زمان زیادی جهت طراحی و توسعه ندارید. همچنین همانطور که قبلاً اشاره کردیم، وردپرس بسیار انعطاف پذیر است به همین دلیل منی توانید تقریباً هر نیازی که داشته باشید را با آن برطرف نمایید.

 

 

مراحل طراحی وب سایت با وردپرس WordPress

در این قسمت شما را راهنمایی می کنیم تا بدانید که به چه صورتی می توانید سایت وردپرسی خود را توسعه دهید.

  1. در قدم اول شما باید هدف وب سایت خود را انتخاب کنید و بشناسید. آیا شما می خواهید رزومه شخصی خودتان را در این وب سایت ارئه دهید و یا قصد دارید تا یک فروشگاه اینترنتی راه بندازید؟ با توجه به اهدافی که برای وب سایت خود ترسیم می کنید می توانید برنامه ریزی تولید و توسعه را اجراع کنید.
  2. در گام بعدی شما باید نام دامنه خود را انتخاب کنید. در هنگام این انتخاب باید بسیار دقیق عمل کنید زیرا این نام نماینگر شما در دنیای اینترنت خواهد بود. بهتر است نام دامنه کوتاه و در عین حال رسا باشد.
  3. در قدم بعدی باید هاستینگ و یا خدمات میزبانی وب خود را قبل از طراحی وب سایت با وردپرس انتخاب کنید با توجه به اینکه این فرایند قبل هر چیر دیگری برای راه اندازی سایت مهم است، با توجه به این نکته باید از هاستینگ هایی استفاده کنید که دارایب مشکل نباشند.
  4. در این قسمت باید در وردپرس را نصب کنید و با توجه به اهداف و نیاز های خود در سایت از قالب ها و افزونه ها و همچنین از راه توسعه اختصاصی وب سایت نیز می توانید به وب سایت ایده آل خود دست یابید.
  5. در این مرحله باید ایرادات وب سایت خود را برطرف نمایید و در نهایت وب سایت خود را برای نمایش به عموم در موتور های جستجو ارتقاع دهید.

برای طراحی وب سایت با وردپرس

همیــــــن الان تمــــــــــاس بگیـــــــــرید

مزایا و معایب وردپرس WordPress چیست؟

استفاده از وردپرس مزایای زیادی دارد، اما برخی از معایب احتمالی آن نیز وجود دارد. قبل از ساختن وب سایت خود بر روی آن، مطمئن شوید که می دانید چه انتظاری از پلتفرم دارید.

در اینجا لیستی از مزایا و معایب استفاده از وردپرس آورده شده است:

مزایا

  • کم هزینه: کاربران فقط باید برای دامنه و میزبانی وب پرداخت کنند. نرم افزار اصلی وردپرس و بسیاری از تم ها و افزونه ها رایگان هستند.
  • فرآیند نصب و به روز رسانی آسان: اکثر میزبان های وب ابزارهای نصب فوری وردپرس را ارائه می دهند. به روز رسانی نرم افزار به آخرین نسخه نیز می تواند به سرعت از طریق داشبورد وردپرس انجام شود.
  • مدیریت ساده: کاربران برای نوشتن و ویرایش پست ها، آپلود و ویرایش تصاویر، مدیریت کاربران، اضافه کردن منوهای سفارشی، یا نصب تم ها و افزونه ها، نیازی به دانش برنامه نویسی ندارند.
  • امکان طراحی آسان: کاربران به راحتی می توانند یک طرح سفارشی با هزاران تم آماده وردپرس ایجاد کنند. تقریباً برای هر حوزه ای، موضوعات خاصی وجود دارد، از جمله رستوران ها، اقدامات پزشکی، وب سایت های پادکست و وبلاگ های مواد غذایی.
  • عملکرد سفارشی: از افزونه ها برای افزودن امکانات به وردپرس استفاده کنید. احتمالاً یک افزونه برای هر کاری، از SEO گرفته تا رزرو رویداد، وجود دارد.
  • جامعه پشتیبانی قوی: جامعه وردپرس جهانی است و انجمن های پشتیبانی با کارشناسان مفید وردپرس وجود دارد. در صورت مواجه شدن با مشکل، جستجوی گوگل به شما کمک می کند تا راه حلی سریع پیدا کنید.
  • نرم افزار متن باز: وردپرس یک پلت فرم منبع باز است، به این معنی که کد منبع آن برای عموم آزاد است. در نتیجه، توسعه‌دهندگان وردپرس داوطلبانه برای بهبود کد اصلی کار می‌کنند و افزونه‌ها و تم‌های جدیدی برای رفع نیازهای نوظهور ایجاد می‌شوند.
  •  

معایب

  • نگرانی های امنیتی: از آنجایی که وردپرس بیش از 42.4 درصد از وب را در اختیار دارد، به ناچار پلتفرمی است که بیشتر مورد هدف هکرها قرار می گیرد. نصب یک افزونه امنیتی وردپرس و بکارگیری بهترین روش ها می تواند خطرات را کاهش دهد.
  • محتوای شخص ثالث: از آنجایی که اکثر تم ها و افزونه های وردپرس توسط توسعه دهندگان شخص ثالث ایجاد می شوند، ممکن است برخی از آنها باگ باشند. قبل از نصب یک افزونه یا تم جدید، همیشه توضیحات و بررسی های آن را بخوانید.
  • زمان بارگذاری: صفحه افزونه های زیاد ممکن است سرعت سایت را کند کنند. برای رفع این مشکل، افزونه های غیر ضروری را حذف کنید و کش وردپرس را پاک کنید.

Libero nibh at ultrices torquent litora dictum porta info switch@info.com

Getting started is easy

Start connecting your payment with Switch App.

Libero nibh at ultrices torquent litora dictum porta info switch@info.com

Getting started is easy

Start connecting your payment with Switch App.

Libero nibh at ultrices torquent litora dictum porta info switch@info.com

Getting started is easy

Start connecting your payment with Switch App.