cropped-cropped-vira-logo-e1668261057882.png

شرکت دانش بنیان ویرا سگال کارو

فعال در حوزه ی هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ

همین حالا برندینگ خودتان را شکل دهید 021 88809098 021 88809098

برندینگ شخصی چیست؟

برندسازی شخصی فعالیتی است که در جهت ایجاد یک برند حول یک شخص به جای یک نهاد تجاری صورت می پذیرد. برندسازی شخصی برای کمک به پیشرفت شغلی افراد با قرار دادن آنها به عنوان یک متخصص در یک صنعت استفاده می شود. با توسعه یک برند شخصی، افراد می توانند دنبال کنندگان اجتماعی خود را افزایش دهند تا به آنها کمک کند شغل بهتری داشته باشند، محصولات بیشتری را در کسب و کار خود بفروشند و فرصت های بهتری را در حرفه خود ایجاد کنند. ساختن یک برند شخصی چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد، بلکه ممکن است به برنامه‌ریزی زیاد و ماه‌ها کار سخت نیاز داشته باشد تا نتایج را ببینید. گاهی اوقات باید پس از دریافت بازخورد، برند شخصی خود را بهبود بخشید. این نوع برندسازی را می‌توان خود برندینگ نیز نامید.

برای رشد برند شخصی خود، می توانید یک بیانیه برند شخصی بنویسید. بیانیه برند شخصی مشخص می کند که چه کسانی مخاطبان شما خواهند بود، ارزشی که می خواهید به مخاطبان خود بدهید و چرا مردم باید شما را دنبال کنند.

چرا برندینگ شخصی مهم است؟

در عصری که دامنه توجه افراد لحظه به لحظه کوتاه‌تر می‌شود، نیاز به تأثیرگذاری مهم‌تر از همیشه است. و بهترین راه برای انجام این کار، ایجاد یک هویت برند محکم و به یاد ماندنی است.
متأسفانه، اکثر صاحبان مشاغل اهمیت برندسازی شخصی را درک نمی کنند زیرا فکر می کنند کار اضافی زیادی است.
با این حال، حقیقت این است که اگر می خواهید یک کسب و کار موفق ایجاد کنید، باید یک برند موفق ایجاد کنید.
افرادی که شما و کسب و کارتان را می شناسند بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و محصولات و خدمات بیشتری را از شما خریداری خواهند کرد. در ادامه به دلایلی که باید برندینگ شخصی صورت بگیرد می پردازیم. 

برندسازی شخصی

دلایل سفارش برندسازی شخصی

در حال حاضر که بازار کار در هر زمینه ای بسیار رقابتی است، برندسازی شخصی می تواند کمک بسیار زیادی را به شما بکند. در واقع برندسازی شخصی هنگامی به درستی صورت کرفته که افراد مختلف بدون اینکه شما در آن لحظه حضور داشته باشید در مورد شما صحبت کنند. به عبارت دیگر برندینگ شخصی، شهرت شما است و این شهرت می تواند باعث موفقیت و یا شکست شما شود. 

الان که متوجه شدیم برندینگ شخصی چیست و دلیل نیاز به آن چیست می توانیم دلایل اهمیت آن را نام ببریم:

  • ایجاد تمایز: زمانی تنها دارا بودن مدرک موجب می شد تا شما نسبت به دیگران تمایز داشته باشید. اما امروزه که تحصیلات برای اکثر افراد جامعه فراهم است نکات دیگری باعث تمایز شما نسبت به سایر کاندیدا ها می شود.  ایجاد برند شخصی نه تنها به استخدام و استفاده از شما کمک می کند بلکه   موجب می شود تا حتی میزان حقوق خود را افزایش دهید. 
  • ایجاد فرصت: همانطور که قبلاً هم ذکر کردیم استفاده از برندسازی شخصی شما را در میان سایر افراد متمایز می کند این تمایز می تواند در دورانی که درخواست های زیادی برای یک موقعیت شغلی وجود دارد، شما با برندینگ شخصی صحیح می توانید فرصت های بیشتری را برای خود ایجاد کنید.
  • بالا بردن اعتماد: افراد هنگامی که حس کنند شما را می شناسندو می دانند که شما چه چیزی را ارائه می دهید به شما اعتماد بیشتری می کنند. آنها همچنین می دانند که از شما چه انتظاری باید داشته باشند و چه خدمات و محصولاتی را از شما انتظار داشته باشند. 
  • دنبال شدن در فضای مجازی:  در دوران فعلی مردم به راحتی می توانند شما را در فضای مجازی جستجو کنند و اطلاعاتی را در مورد شما دریافت کنند. بنابراین هرچه شما بیشتر در فشای مجازی شهرت دشاته باشید می توانید فرصت های بیشتری را به خود جذب کنید و در نهایت افراد شما را برای فرصت های  شغلی در اول فهرست قرار دهند. 

برای مشاوره برندسازی شخصی

همیــــن الـــــان تمــــــاس بگیـــــرید

تاثیر سوشال مدیا بر برندسازی شخصی

رسانه های اجتماعی فراتر از فیس بوک و توییتر و به دنیای حرفه ای نیز گسترش می یابد. پروفایل های حرفه ای عمومی مانند لینکدین و شبکه های شرکت یا صنعت خاص مانند Slack وجود دارد. به دلیل این شبکه های حرفه ای، خودبرندسازی برای یافتن شغل یا بهبود جایگاه حرفه ای فرد مفید است. به عنوان یک منبع باز آنلاین، رسانه های اجتماعی به مکانی تبدیل شده اند که با اطلاعات بسیار قابل اعتماد و منابع برای هدف قرار دادن هویت کاربران تکمیل می شود.
ایجاد یک نام تجاری و حضور آنلاین از طریق شبکه‌های داخلی شرکت به افراد این امکان را می‌دهد تا با همکاران خود نه تنها از نظر اجتماعی بلکه از نظر حرفه‌ای نیز ارتباط برقرار کنند. این نوع تعامل به کارمندان اجازه می دهد تا برند شخصی خود را نسبت به سایر کارمندان ایجاد کنند و همچنین به نوآوری در شرکت دامن بزنند زیرا افراد بیشتری می توانند از افراد بیشتری یاد بگیرند.
برخی از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند توییتر، می‌توانند مخاطبان گسترده‌تری داشته باشند که می‌توانند از تماس‌های حرفه‌ای و شخصی تشکیل شده باشند، که پس از آن می‌توان آن‌ها را به عنوان یک محیط «حرفه‌ای» با هزینه‌های حرفه‌ای بالقوه در نظر گرفت. توییتر به دلیل ماهیت آشکارا عمومی آن به یک پلتفرم دو طرفه تبدیل می‌شود که بسته به میزان سانسوری که کاربر در مورد آن تصمیم می‌گیرد، می‌توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد.

برندسازی شخصی

اجتماعی باشید

برندهای شخصی را نمی توان بدون تعامل انسانی ساخت. البته بسیاری از اینفلوئنسرها در نهایت به جایی می رسند که اندکی کمتر با طرفداران خود تعامل دارند. اما اگر به تازگی برندسازی خود را شروع کرده اید، احتمالاً می خواهید به پیام های فالوورهای خود پاسخ دهید. این فقط برای تجارت خوب است. هر روز زمانی را برای تعامل با فالوورهای خود در رسانه های اجتماعی اختصاص دهید. آیا کسی شما را در یک پست تگ کرده است؟ به آن پاسخ دهید. آیا یکی از مقالات شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است؟ از آنها تشکر کنید. آیا مشتری در مورد محصول شما سوالی دارد؟ به آنها پاسخ دهید. مردم خواهان پاسخ سریع هستند. مهم است که برند شخصی خود را انسانی کنید.

Libero nibh at ultrices torquent litora dictum porta info switch@info.com

Getting started is easy

Start connecting your payment with Switch App.

Libero nibh at ultrices torquent litora dictum porta info switch@info.com

Getting started is easy

Start connecting your payment with Switch App.

Libero nibh at ultrices torquent litora dictum porta info switch@info.com

Getting started is easy

Start connecting your payment with Switch App.