cropped-cropped-vira-logo-e1668261057882.png

شرکت دانش بنیان ویرا سگال کارو

فعال در حوزه ی هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ

همین حالا سایت ری اکتی خود را سفارش دهید 021 88809098 021 88809098

طراحی وب سایت با ری اکت (React) چیست؟

فریم ورک React.js یک فریم ورک و کتابخانه منبع باز جاوا اسکریپت است که توسط فیس بوک توسعه یافته است. از این فریم ورک برای ساخت رابط های کاربری تعاملی و برنامه های کاربردی وب یا سرع و کارآمدی بالا با کد بسیار کمتر نسبت به جاوا اسکریپت وانیلی استفاده می شود. در React، برنامه های خود را با ایجاد اجزای قابل استفاده مجدد توسعه می دهید که می توانید آنها را به عنوان بلوک های مستقل لگو در نظر بگیرید. این مؤلفه‌ها تکه‌های جداگانه یک رابط نهایی هستند که وقتی مونتاژ می‌شوند، کل رابط کاربری برنامه را تشکیل می‌دهند.

نقش اصلی React در یک برنامه کاربردی این است که با ارائه بهترین و کارآمدترین اجرای رندر، لایه نمای آن برنامه را درست مانند V در الگوی مدل-view-کنترلر (MVC) مدیریت کند. React.js به‌جای پرداختن به کل رابط کاربری به‌عنوان یک واحد یکدست، توسعه‌دهندگان را تشویق می‌کند تا این رابط‌های کاربری پیچیده را به اجزای منفرد قابل استفاده مجدد که بلوک‌های ساختمان کل رابط کاربری را تشکیل می‌دهند، جدا کنند. در انجام این کار، فریم ورک ReactJS سرعت و کارایی جاوا اسکریپت را با یک روش کارآمدتر برای دستکاری DOM ترکیب می‌کند تا صفحات وب را سریع‌تر بارگذاری کند و برنامه‌های وب بسیار پویا و پاسخگو ایجاد کند.

مزایای سفارش طراحی سایت با ری اکت (React)

استفاده از ری اکت دارای مزایای زسادی است که در این بخش به بسیاری از آنها اشاره می کنیم.

  • سرعت
    React اساساً به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا از بخش های جداگانه برنامه خود در سمت مشتری و سمت سرور استفاده کنند که در نهایت سرعت فرآیند توسعه را افزایش می دهد.به زبان ساده، توسعه دهندگان مختلف می توانند قسمت های جداگانه بنویسند و همه تغییرات ایجاد شده باعث منطق برنامه نمی شود.
  • انعطاف پذیری
    در مقایسه با سایر فریم ورک‌های فرانت‌اند، نگهداری کد React راحت‌تر است و به دلیل ساختار ماژولار آن انعطاف‌پذیر است. این انعطاف پذیری به نوبه خود باعث صرفه جویی در زمان و هزینه زیادی برای مشاغل می شود.
  • کارایی
    React JS برای ارائه عملکرد بالا در ذهن طراحی شده است. هسته چارچوب یک برنامه DOM مجازی و رندر سمت سرور را ارائه می دهد که باعث می شود برنامه های پیچیده بسیار سریع اجرا شوند. در این سامانه شما می توانید با استفاده از افزونه ها و قالب های آماده ای که وجود دارد وب سایت خود را طراحی کنید. 

 

 

  • قابلیت استفاده
    اگر دانش پایه ای از جاوا اسکریپت داشته باشید، پیاده سازی React نسبتاً آسان است. در واقع، یک توسعه‌دهنده جاوا اسکریپت متخصص می‌تواند به راحتی تمام نکات و نکات چارچوب React را در عرض یک یا دو روز یاد بگیرد.
  • قطعات قابل استفاده مجدد
    یکی از مزایای اصلی استفاده از React JS پتانسیل آن برای استفاده مجدد از کامپوننت ها است. این باعث صرفه جویی در زمان برای توسعه دهندگان می شود زیرا آنها مجبور نیستند کدهای مختلفی را برای ویژگی های مشابه بنویسند. علاوه بر این، اگر هر گونه تغییری در قسمت خاصی ایجاد شود، بر سایر قسمت های برنامه تأثیری نخواهد داشت.
  • توسعه اپلیکیشن موبایل
    اگر فکر می‌کردید React فقط برای توسعه وب است، نمی‌توانید بیشتر از این در اشتباه باشید! فیس بوک قبلاً چارچوبی را برای توسعه برنامه های بومی موبایل برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارتقا داده است.

برای طراحی وب سایت با ری اکت

همیــــــن الان تمــــــــــاس بگیـــــــــرید

فرانت اند ری اکت (React) چگونه کار می کند؟

به طور معمول، شما برای باز کردن یک صفحه وب باید درخواست خود را به صورت یک URL در مرورگر تایپ کنید. سپس مرورگر شما درخواستی برای آن صفحه وب ارسال می کند تا بتواند آن را به شما ارائه کند. اگر روی پیوندی در آن صفحه وب کلیک کنید تا به صفحه دیگری در وب سایت بروید، یک درخواست جدید برای دریافت آن صفحه جدید به سرور ارسال می شود.

این الگوی بارگذاری رفت و برگشت بین مرورگر شما (کلاینت) و سرور برای هر صفحه یا منبع جدیدی که سعی می کنید در یک وب سایت به آن دسترسی پیدا کنید ادامه می یابد. این رویکرد معمولی برای بارگذاری وب سایت ها به خوبی کار می کند، اما یک وب سایت بسیار مبتنی بر داده را در نظر بگیرید. اینگونه رویکرد در بارگذاری صفحه می تواند زمان اضافی را بگیرد و در نتیجه تجربه کاربری را ضعیف کند.

علاوه بر این، هنگامی که داده ها در یک برنامه جاوا اسکریپت سنتی تغییر می کنند، برای منعکس کردن این تغییرات به دستکاری DOM نیاز دارد. باید شناسایی کنید که کدام داده‌ها تغییر کرده‌اند و DOM را به‌روزرسانی کنید تا آن تغییرات را منعکس کند، که منجر به بارگیری مجدد صفحه می‌شود.

React با اجازه دادن به شما در ساخت برنامه‌ای که به عنوان یک برنامه تک صفحه‌ای (SPA) شناخته می‌شود، رویکرد متفاوتی اتخاذ می‌کند. یک برنامه تک صفحه ای تنها یک سند HTML را در اولین درخواست بارگیری می کند. سپس، بخش، محتوا یا بدنه خاصی از صفحه وب را که نیاز به به روز رسانی با استفاده از جاوا اسکریپت دارد، به روز می کند.

این الگو به عنوان مسیریابی سمت سرویس گیرنده شناخته می شود زیرا مشتری مجبور نیست هر بار که کاربر درخواست جدیدی می دهد صفحه وب کامل را بارگیری مجدد کند تا صفحه جدیدی دریافت کند. در عوض، React درخواست را قطع می‌کند و فقط بخش‌هایی را که نیاز به تغییر دارند اپدیت می‌کند و بدون نیاز به بارگذاری مجدد کامل صفحه، تغییر می‌دهد. این رویکرد منجر به عملکرد بهتر و تجربه کاربری پویاتر می شود.

React متکی به یک DOM مجازی است که یک کپی از DOM واقعی است. DOM مجازی React بلافاصله بارگیری مجدد می شود تا هر زمان که تغییری در وضعیت داده ایجاد شود، این تغییر جدید منعکس شود. پس از آن، React DOM مجازی را با DOM واقعی مقایسه می کند تا بفهمد دقیقاً چه چیزی تغییر کرده است.

سپس React کم هزینه ترین راه را برای وصله DOM واقعی با آن به روز رسانی بدون رندر کردن DOM واقعی پیدا می کند. در نتیجه، کامپوننت‌ها و رابط‌های کاربری React به سرعت تغییرات را منعکس می‌کنند زیرا لازم نیست هر بار که چیزی به‌روزرسانی می‌شود کل صفحه را بارگیری مجدد کنید.

یادگیری ری اکت (React) و یا یادگیری HTML و CSS ؟

این سوالی است که بسیاری از مردم دارند و پاسخ آن بسیار ساده است. شما باید همه آنها را یاد بگیرید.

HTML و CSS بلوک های اصلی وب هستند. اگر می خواهید صفحات وب ایجاد کنید، باید هر دو را یاد بگیرید. یادگیری آنها نسبتاً ساده است، اما تسلط بر آنها به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد.

React هر دو HTML و CSS را با هم ترکیب می کند و با استفاده از الگوی مؤلفه آنها را به سطح دیگری می برد. اگر می خواهید وب سایت ها یا برنامه های پیچیده تری ایجاد کنید، باید React را یاد بگیرید.

Libero nibh at ultrices torquent litora dictum porta info switch@info.com

Getting started is easy

Start connecting your payment with Switch App.

Libero nibh at ultrices torquent litora dictum porta info switch@info.com

Getting started is easy

Start connecting your payment with Switch App.

Libero nibh at ultrices torquent litora dictum porta info switch@info.com

Getting started is easy

Start connecting your payment with Switch App.