آرم طراحی گرافیکی طراحی اپلیکیشن اپ طراحی وب سایت وبسایت تولید محتوا

طراحی گرافیکی مهارت ایجاد محتوای بصری برای رساندن پیام ها است. با  استفاده از تکنیک سلسله مراتب و طرح بندی صفحه های بصری،تایپوگرافی و تصاویر طراحان گرافیک نیازان مشتریان خود را برآورده می کنند.  طراحان گرافیکی  تمرکز خود را بر منطق نمایش عناصر در طرح های تعاملی برای بهینه سازی تجربه کاربر می گذارند. طراحی گرافیکی یک هنر و صنعت باستانی است که قدمت آن در گذشته از مصر باستان تا نقاشی های درون غار که تا 17000 سال قبل بر میگردد است. البته اصطلاح گرافیک و طراحی گرافیکی از سال 1920 و در زمینه چاپ استفاده شد. این مجموعه طیف وسیعی از فعالیتها از جمله ایجاد لوگو یا همان آرم را در بر می گیرد. طراحی گرافیکی به این معنا مربوط به جذابیت زیبایی و بازاریابی است. طراحان گرافیک با استفاده از تصاویر ، رنگ و تایپوگرافی بیننده را جذب نکته ای می کنند که می خواهند به نمایش بگذارند. یک طراحی گرافیکی خوب باید برای مخاطب جذاب باشد پس باید به نکاتی توجه داشت. باید اطمینان حاصل کنید که طراحی شما ساختار طراحی تعاملی برای دسترسی راحت کاربر را داشته باشد. باید از مهارت های طراحی گرافیک برای ایجاد کار استفاده کنید تا کل تجربه کاربر ، از جمله توانایی پردازش بصری به حداکثر خود برسد. یک طراحی خوب باید لذت بخش با معنی و کارامد باشد تا رضایت کاربر را در پی داشته باشد. . با توجه به روانشناسی کاربران ، مهم است که روی بعضی از ملاحظات طراحی گرافیک که پرمصرف هستند تمرکز داشته باشید، طراحی شما باید تقارن ئ تعامل داشته باشد، نکات مهم دیگر جریان ، تکرار و الگو ها هستند. از نسبت طلایی استفاده کند. همیشه قاعده سوم (شناخت چیدمان خوب از دید کاربر) را رعایت کنید و از تایپوگرافی ها هم استفاده کنید. تمام این نکات برای ایجاد یک طرح گرافیکی خوب لازم است و باید به دست افراد متخصص ایجاد شود

 ویرا سگال کارو

لوگو
شروع از 2،000،000
ريال
  • حداقل دو اتود
  • حداقل سه ویرایش
کارت ویزیت
شروع از 500،000
ريال
  • طراحی اختصاصی
  • تک - دو رو
تراکت
شروع از 700،000
ريال
  • رنگی - سیاه و سفید
  • تک - دو رو
پوستر
شروع از 3،000،000
ريال

آنچه ما به عنوان طراحی لوگو تصور می کنیم – تصاویر ساده و نمادین که نشانگر مارک های فردی هستند – اغلب پدیده ای مدرن به حساب می آیند. اما انسان ها صدها ، حتی هزاران سال است که با استفاده از نمادها و علائم ، خود را شناسایی و متمایز می کنند. در واقع ، بسیاری از کارهای طراحی نمادین در طول تاریخ ضبط شده مربوط به ارتباط هویت بصری است. تاریخچه آرم ها یا لوگو ها  به شجره های خانوادگی باستانی ، سلسله مراتب و نمادگرایی برمی گردد. نسخه های اولیه آرم های توسعه یافته در قرون وسطی (حدود سال 1300 میلادی) ، به عنوان مغازه ها و کسب و کار ها از علائم برای نشان دادن آنچه انجام می دادند استفاده می کردند. اولین طرح های مدرن آرم در اوایل دهه 1900 ایجاد شد و در کنار آن چاپ انبوه نیز تحول یافت. بین 70000 و 7000 سال قبل از میلاد، انسان های اولیه از سراسر جهان با نقاشی حیوانات در غارها پایه های هنرهای گرافیکی را پایه گذاری کردند. در حدود 8000 سال قبل از میلاد مسیح ، مردم در آشور ، مصر ، کارتاژ ، پارس ها (ایران)، ماد ها رسانه و سومر سفالهایی را ایجاد کردند که اطلاعات زیبایی شناختی ، اخلاقی ، فرهنگی ، اجتماعی – سیاسی و مذهبی را به مخاطب می رسانید. حتی در بخش های دوردست  در از تاریخ ، مردم و فرهنگ ها خود را با ایده ها و نمادها نشان می دادند. هیچ جا چنین چیزی مشهود تر  از مصر باستان نبود که این شکوفایی از هزاره چهارم قبل از میلاد شروع شد. مصریان نه تنها هیروگلیف را ایجاد کردند ( یک سیستم نوشتاری رسمی ، که در آن تصاویر کلمات یا صداها را  با تصاویر نشان می داد )، بلکه آنها همچنین هنرمندان پرکاری بودند. نقاشی ها و مجسمه های آنها شامل تصاویر و رنگ های نمادین خاصی بود که دارای معانی خاصی بودند. بین سالهای 2125 و 1991 پیش از میلاد ، شبکه ها در طرح های مصری ظاهر می شدند. این توسعه برای طراحی آرم بسیار مهم است ، زیرا این اطمینان را می بخشد که هنرمندان به طور مؤثر  نسبت ها را حفظ کنند و بازتولید یکنواخت از همان طراحی را تضمین می کنند. البته مصریان انحصار استفاده از تصاویر را به صورت نمادین داشتند. در همین بازه زمانی ، ریشه های خط به شکل حروفی  که چین توسعه یافته اند. در اینجا هر کلمه یا شی نماد خاص خود را داشت و این بنیاد بر زبانهای بعدی  نیز تأثیر می گذاشت ، حتی آنهایی که از حالت بصری کمتری برخوردار بودند (مانند انگلیسی). با پرش رو به جلو در تاریخ و رسیدن به اروپای قرون وسطایی می بینیم که دو زبان بصری مجزا ظاهر می شوند: هلالهای هرالدیک و علائم نمادین. هرالدری سیستم اختصاص عناصر طراحی معنی و جایگاه اجتماعی است. مجموعه مشخصی از رنگ ها و شکل ها نمایانگر خانواده نجیب زاده  خاصی می بودند. این مجموعه از تصاویر برای ایجاد یک کت منحصر به فرد که با سلاح ترکیب شده است استفاده می شدند. البته هدف اولیه این لوگو های خاندانی تمایز دوست و دشمن در میدان های جنگ و نبرد بود. بعده ها عناصر طراحی معنا پیدا کردند و به افراد کمک کردند تا برندهای مورد علاقه خود را شناسایی کنند. در خارج از قشر اشراف ، بیشتر جمعیت بی سواد بودند. در قرون وسطی (900 – 1300 میلادی) ، جمعیت شروع به رشد کرد ، و مردم بیشتر به سمت شهرها سوق داد شدند. جامعه از شیوه های زندگی پایدار کشاورزی به سمت تجارت تخصصی تر و متنوع تر حرکت کرد. و این فرایند به معنای کالای بیشتر بود زیرا مردم دیگر نمی توانستند همه چیز مورد نیاز خود را تهیه کنند. فروشگاه ها برای مشخص کردن کالاها یا خدماتی که ارائه می دادند ، شروع به از نماد هایی مانند حلق آویز کردن کردند مانند خطوط راه ذراه و مارپیچ آرایشگاه ها و یا نشان صلیب برای مشاغل درمانی. در سال 1389 ، پادشاه ریچارد دوم انگلیس قانونی را تصویب كرد كه مؤسساتی كه مشروبات الکلی تولید می كرد  نشانه‌ای خاصی را که نمایانگر کار آنها بود آویزان کنند یا اینکه کار آنها مصادره می شد. (این در واقع یک اقدام ایمنی بود زیرا آب آشامیدنی در آن زمان همیشه خوب نبود.) این امر باعث شد تا مشاغل با اضافه کردن تصاویر هرالتیک به علائم خود ، خود را متمایز کنند. یکی از  این میخانه ها به اژدها سبز تبدیل می شود ، دیگری با دو خروس و این تصاویر به اسامی تبدیل شده اند و به مشتریان امکان می دهند حس وفاداری به برند نسبت به کارخانه مورد علاقه خود را ایجاد کنند. در حالی که خود تصاویر به همان اندازه مشخص نیستند که با آرم های فعلی مشاهده می شود (مثلا اژدها هر بار که طراحی می شد مثل نماد قبلی نبود و تفاوت داشت) ، در این شرایط می توانید ببینید که چگونه تاریخ در حال شکل گیری بود … در سال 105 میلادی ، صنعت تولید کاغذ در چین آغاز شده بود. حدود سال 610 میلادی به ژاپن گسترش یافت. برعکس ، حدود 1276 میلادی نگذشته بود که کاغذ برای اولین بار پس از وارد شدن توسط تاجران عرب به اروپا در ایتالیا ساخته شد و سرانجام در حدود سال 1495 میلادی در انگلستان ساخته شد. یوهانس گوتنبرگ در سال 1440 دستگاه چاپ را اختراع کرد ، که باعث شد تولید مواد چاپی به مراتب رایج تر شود ، و زمینه طراحی لوگوی مدرن را فراهم کرد زیرا نویسندگان و چاپگرهای مطالب به دنبال ادعای مالکیت کار خود بودند. تا اواخر قرن پانزدهم ، چاپگرهای مختلف برای شناسایی آثار خود از آرم و لوگو استفاده می کردند. با چاپ بیشتر خدمات چاپ هم بیشتر می شد. در اواسط دهه 1600 اولین روزنامه چاپ شده با تیراژ منظم در تاریخ ایجاد شد و به سرعت محبوبیت پیدا کردند. و می دانید که روزنامه ها سرمایه خود را از کجا تامیین می کنند؟ جواب این سوال آگهی ها هستند. چاپ دلایل جدیدی را برای مشاغل ایجاد کرد تا خود را از رقابتشان جدا کنند. آنها نمی خواستند برای تبلیغ  به هر کابین قدیمی و پیر مبلغی بپردازند ، می خواستند كابین فروشی خود را تبلیغ كنند. هنگامی که به انقلاب صنعتی فکر می کنید ، اولین چیزی که برای بیشتر افراد به ذهن خطور می کند موتورهای بخار ، کارخانه های عظیم و دستگاه های پنبه زنی هستند. اما این تنها نوع فناوری نبود که در قرن نوزدهم بهبود یافت. در دهه 1800 ، با تغییر در ساختار چاپخانه و طراحی جدید بخار آن ، تولید انبوه مواد چاپی آغاز شد. کرومیتوگرافی که برای اولین بار امکان چاپ انبوه را فراهم می کرد در سال 1840 به ایالات متحده آمد و برچسب های چاپی رنگی ، تبلیغات و پوستر به یک عامل بصزی همگانی تبدیل شد. همچنین با انقلاب صنعتی طبقه متوسط به وجود آمد. برای اولین بار افرادی که در مناطق فوقانی جامعه نبودند ، درآمد یکبار مصرف داشتند. این منجر به افزایش مراکز خرده فروشی و شهری می شود. و طبعاً ، همانطور که مشاغل خود را تأسیس و رشد می کردند،  برندسازی تکامل یافت. فرانک میسون رابینسون با شروع دوره مدرن طراحی آرم ، آرم Coca-Cola را در سال 1885 طراحی کرد. دقیقاً همان گونه که مسافران تشنه امروز به دنبال یک برند Starbucks هستند ، در حدود قرن بیستم ، افرادی که به محل کار خود می روند یا از آنجا کار می کنند و یا به خارج از شهر می روند ، می توانند به دنبال یک آرم Coca-Cola باشند و برای نوشیدن آن را توقف کنند. نماد Coca-Cola امروزه هم در بین لوگو های شناخته شده جهان باقی مانده است. بین سالهای 1910 و 1913 ، آرم های تجاری در ایالات متحده و اروپا به یک دید مشترک تبدیل شد. در سال 1914 ، هنگامی که پیر دو کوبرتین پرچم المپیک را طراحی کرد ، آرم ها و لوگو ها از بازار تجاری پای خود را فراتر گذشته بودند. این بازگشت به ریشه های آرم – که به شناسایی قبیله ها و ارتباطات فرهنگی باز می گردد – این واقعیت را نشان می دهد که آرم ها فقط علائم تجاری نیستند ، بلکه دارای اهمیت فرهنگی عمیق تری هستند. برای نسل جدیدی از مصرف کنندگان ، این ممکن است اولین باری باشد که به این واقعیت فکر می کنند. در سال 1956 ، پل رند لوگوی نمادین IBM که تصویری را با چشم انسان و زنبور عسل طراحی کرد. بیشتر مورخان آرم این موضوع را نقطه عطفی در تاریخ طراحی لوگو می دانند. چه این یک تصویر نمادین باشد یا یک روند بزرگتر ، دهه 1950 یک تغییر پارادایم در افکار پیرامون آرمها را نشان داد. وقتی شرکت ها فهمیدند که نمادها چقدر می توانند تأثیرگذار باشند ، مردم شروع به دور شدن از ایجاد آرمهای سودمند برای اهداف شناسایی کردند و شروع به ایجاد فکر بزرگ برای برندسازی مشاغل خود کردند. در اوایل دهه 1960 ، رهبران مختلف اندیشه در صحنه طراحی گرافیک و کارگردان هنری لندن ، سوار بر این موج از طراحی آرم های متفکرانه ، تصمیم به همکاری به منظور پیشرفت کلی کل حوزه طراحی به طور کلی گرفتند. در سال 1962 ، آنها D&AD ، Design و Direction Art را تأسیس کردند. این سازمان هدف خود را ارتقاء تعالی در تبلیغات و طراحی اعلام کرده بود. بین سالهای 1962 و 1964 ، چارلز تسوری و A. مایکل نول اولین هنر رایانه را خلق کردند و این نشان دهنده تغییر و تحولات آینده در طراحی لوگو بود. در سال 1977 یک سال مهم برای طراحی لوگو بود زیرا میلتون گلازر طرح تصویری کلاسیک I heart NY را برای یک کمپین بازاریابی برای وزارت بازرگانی ایالتی نیویورک طراحی کرد. همچنین در طی سال جاری ، اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی ایالات متحده NHTSA آرم ستاره ای از زندگی ، ستاره آبی شش گوشه با میله Asclepius را بر روی آن طراحی کرد. (این لوگو به عنوان نمادی که در هر آمبولانس یا وسیله نقلیه دیگر اورژانسی مشاهده می کنید شناخته می شود.) در نیمه دوم قرن بیستم داشتن یک لوگو برای مشاغل ضروری شد. اگر می خواستید مشتریان شما را به خاطر بسپارند ، مجبور بودید یک آرم یا لوگو داشته باشید ، که باید بی نظیر ، ساده و تمیز باشد.

بازدیدها: 1375